18.6.07

ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ

Ο μπαμπάς υποσχέθηκε στην μαμά ότι το Σάββατο θα πηγαίναμε στο Αττικό Πάρκο. Η μαμά χάρηκε και φώναζε "ωραία ωραία θα δούμε ζωάκια". Εγώ τα μόνα ζωάκια που ξέρω είναι αυτά στο σπίτι μας. Ο σκύλος μας και ο γάτος μας. Δηλαδή όχι ο γάτος μας, γιατί αυτός έφυγε αλλά ένας άλλος που ήρθε μόνος του στο σπίτι και η μαμά με τον μπαμπά κουνάνε το κεφάλι περα δώθε περα δώθε και λένε για τον παλιό γάτο - τον δικό μας ότι ήταν αχάριστος. Μόνο η μαμά μπερδεύεται καμια φορά και φωνάζει τον νέο γάτο όταν τον ακούει να νιαουρίζει Fluffy και μετά τον κοιτάζει και αναστενάζει ...

Στο Αττικό Πάρκο δεν με πήγαν τελικά γιατί είχε ζέστη αλλά με πήγαν σε ένα μεγάλο κατάστημα που πουλούσε παιχνίδια. Με έβαλαν σε ένα καρότσι και μετά ότι τους έδειχνα το έβαζαν μέσα στο καρότσι. Μου πήραν και μια πισίνα με τέντα που ο μπαμπάς τη φούσκωσε με το στόμα και στο σπίτι η μαμά του έλεγε "είδες που δεν με άκουσες και δεν αγοράσαμε τρόμπα;" Στο σπίτι γέμισαν την πισίνα με νερό μου έβαλαν και το μαγιό μου και με άφησαν να τσαλαβουτάω μέχρι που άρχισα να κρυώνω. Τότε με πήραν αγκαλιά και με στέγνωσαν με μια πετσέτα αλλά εγώ εκλαιγα γιατί ήθελα να κάνω και άλλο μπάνιο και εκείνοι δεν με άφηναν.

Μετά την άλλη μέρα με πήραν και με πήγαν σε ένα σπίτι με τεράστιοοο κήπο με πράσινο όπου ήταν και άλλα παιδάκια και οι γονείς τους και με άφησαν εκεί να παίξω πολλές ώρες. Έπαιξα, περπάτησα, έτρεξα και όταν άρχισα να σκουντουφλάω η μαμά με πήρε αγκαλιά, έκανε ένα νόημα στον μπαμπά και γυρίσαμε σπίτι. Στο σπίτι όμως εγώ ήμουν τόσο ενθουσιασμένη που δεν ήθελα να κοιμηθώ. Η μαμά μου φώναζε "Σωτηρία νάνι" αλλά εγώ ήθελα να παίξω και άλλο και έτσι πήγαινα πάνω κάτω στο μεγάλο κρεββάτι και η μαμά με κυνηγούσε. Μετά της έδωσα την πιπίλα μου για να κοιμηθεί εκείνη και να με αφήσει εμένα να παίξω ... αλλά δεν έπιασε το κόλπο ... τελικά κοιμήθηκα.

Μετά ήρθε το σήμερα που η μαμά με ετοίμασε και ήρθε ο παππούς με τη γιαγιά να με πάρουν. Ο μπαμπάς με τη μαμά θα πήγαιναν στη δουλειά. Εγώ έβαλα τα κλάμματα γιατί περνάω καλά με τον παππού και τη γιαγιά αλλά οι γονείς μου έχουν περισσότερο πλάκα. Νομίζω πως τώρα αρχίζω να καταλαβαίνω τι σημαίνει Σαββατοκύριακο .....

5 σχόλια:

Julia_Dream είπε...

:-) Γλυκούλα Σωτηρία! Είμαι σιγουρη ότι έτσι τα σκέφτεται. Καλή εβδομάδα!

mako είπε...

Julia έτσι τα σκέφτεται ακριβώς !!! μου τα λέει εμένα στο αυτί αλλά δεν έχει μάθει να γράφει ακόμα :P:P

Καλή εβδομάδα κορίτσι μου και σ΄εσένα

Ανώνυμος είπε...

Αχ, αυτά τα Σαββατοκύριακα! Να τη χαίρεστε τη Σωτηρία σας, και καλό κουράγιο!

mako είπε...

ευχαριστούμε natassaki :)

Γεωργία είπε...

Α ρε Σωτηρία...πού να καταλάβεις και τι σημαίνει "σχολική γιορτή" χιχιχι