26.7.07

ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΥΓΑΣ

"Έχεις ακούσει για τον υπολογιστή των 100 δολλαρίων;"
"Κάτι έχω ακούσει αλλά όχι πολλά"
"Είναι ένα project (εδώ ψάχνουμε την ελληνική λέξη) όπου κάθε παιδάκι θα έχει έναν τέτοιο φορητό υπολογιστή ειδικά στις αναπτυσσόμενες χώρες"

Γκλιν Γκλιν Γκλιν καμπανάκια .... Red Alert ..... Λαμπάκια που αναβοσβήνουν .... Πίεση στα ύψη ... Βαθιές ανάσες .... Μέτρημα εως το 10 και πάμε γιατί στις αναπτυσσόμενες χώρες (ή μήπως ανεπτυγμένες - που βρίσκεται η Ελλάδα οεο;) έναν πολιτισμό τον έχουμε βρε αδερφέ, μια κουβέντα μπορούμε να κάνουμε ... πριν κατεβάσουμε τον πλάστη στο κεφάλι του συζύγου !

"Και γιατί τα παιδάκια να έχουν δικό τους φορητό υπολογιστή;"
"Γιατί είναι χρήσιμος. Αντί να έχουν βιβλία που σε μερικές χώρες δεν έχουν, θα μπορούν να διαβάσουν έτσι και να ενημερωθούν και να έχουν επαφή με την τεχνολογία"

Σκέφτομαι σε ποιες χώρες τα παιδάκια δεν έχουν βιβλία. Υποθέτω ότι στις χώρες που εγω έχω στο μυαλό μου με παιδάκια που δεν έχουν βιβλία δεν έχουν και ηλεκτρισμό, δεν έχουν νερό, δεν έχουν φαγητό. Θυμάμαι απο ντοκυμαντέρ που έχω παρακολουθήσει παιδάκια πεινασμένα χωρίς ρούχα, θυμάμαι μια μαμά να προσπαθεί να θηλάσει το παιδί της απο ένα βυζί άδειο, μια κρεμασμένη πέτσα και το μωρό κολλημένο πάνω του να προσπαθεί να φάει. Η μαμά δεν είχε η ίδια να φάει. Πως να κατεβάσει γάλα για να ταίσει το παιδί της;

Χτυπάω κόκκινα !!! "Α ωραία ιδέα να δώσουμε σε αυτά τα παιδιά τους υπολογιστές - πολύ χρήσιμο εργαλείο" (Δεν με χέζεται, να πάτε να κάνετα καμια γεώτρηση καλύτερα;;;)

"Μα γιατί το λες, θα μάθουν να διαβάζουν και να γράφουν"

Σωστά ! Πως μου ξέφυγε αυτή η λεπτομέρεια !!! "Όπως έμαθα και εγώ !" (Ξαναθυμάμαι ότι απο τότε που γράφω αποκλειστικά σε υπολογιστή, ο γραφικός μου χαρακτήρας έχει γίνει απλά ... σκατά)

"Μαρία (το όνομά μου - ξέρω χαρήκατε - παρομοίως) είναι απαραίτητο εργαλείο, τώρα οι υπολογιστές είναι μάθημα στο δημοτικό (ορίστεεε;;;), τι θα κάνεις σε μερικά χρόνια - θα απαγορεύσεις στη μικρή να έχει υπολογιστή;"

ΟΚ τώρα ξεφύγαμε απο τα παιδάκια που πεινάνε. Περάσαμε στο δικό μας. Μαύρο φίδι που τους έφαγε ....

"Τι τον θέλει η Σωτηρία τον φορητό στο δημοτικό; Να γράφει εργασίες; Ας τις κάνει με το χέρι" (γιατί τα δικά μας παιδιά στο δημοτικό γράφουν τεράστιες εργασίες, έχουμε και πολύ προχώ σύστημα παιδείας οπότε ...)

"Εεε δεν είναι μόνο αυτό. Είναι και για ψυχαγωγία" Κοίτα να δεις !!! Εγώ η αφελής μάνα νόμιζα πως το παιδάκι μου θα ψυχαγωγηθεί κάνοντας παρέα με άλλα παιδάκια, ότι θα την πηγαίνω βόλτες, ότι θα της μαθαίνω όλα όσα ξέρω και μαζί θα ανακαλύπτουμε όλα όσα δεν θα ξέρω! Τώρα μου έλυσαν τα χέρια. Τσούκου τσούκου με το ποντίκι (όχι αυτό με την ουρά καλέ - το άλλο το πλαστικό λέω) και όλη η διασκέδαση στα πόδια της μικρής μου ... Θα έχω και χρόνο να φτιάχνω τα νύχια μου.

Ευτυχώς ήρθαν σπίτι ο Σπύρος με τη Ροζαλία και η οικογενειακή μας ηρεμία .. was saved by the bell !

2 σχόλια:

tassoula είπε...

Καλέ μην το ψάχνεις!Κάτι τέτοια μπορεί να σε τρελάνουν.Κάποιοι το μόνο που σκέφτονται είναι πως θα καταστρέψουν τα παιδιά!

Ανώνυμος είπε...

project...ας πούμε σχέδιο εργασίας :)
...δυστυχώς έχουν μπει στη ζωή μας...παν μετρον ...για να μη καταστραφουν εντελώς...καλύτερα να συναινεις ήπια παρά να χτυπάς κόκκινο με....απαγορευτικά...ό,τι αφορίζεις πιο επιθυμητό το κανεις στα μάτια ενός παιδιου...