31.1.08

Σήμερα που οδηγούσα το μισό αυτοκίνητο που μου ανήκει - δηλαδή ολόκληρο το οδηγούσα αλλά το μισό είναι κατ ουσίαν δικό μου, έφαγα την τρελλή φλασιά !!!

Ο γάμος είναι ένας τεράστιος συναιτερισμός 50-50. Έχω λοιπον μισό αυτοκίνητο, μισό σπίτι, μισό κρεββάτι, μισό απο τον χρόνο μου διαθέσιμο, μισό πορτοφόλι. Πόσο μισώ το μισό δεν λέγεται .....

Ύστερα στο ράδιο έπεσε πρωινιάτικα ο Σφακιανάκης να τραγουδάει "όλα τα σ αγαπώ αξίξεις να στα πω, αξίζεις να τα έχεις απο μενα φυλαχτό, όλα τα σ αγαπώ που ακούστηκαν στη γη νομίζω πως για σένα τα εχουν πει" και ενώ με τα σκυλάδικα δεν τα πάω καλά σκέφτηκα - τι άλλο - την Σωτηρία και πως δυο μισά ενώθηκαν και έκαναν ένα ολόκληρο.

Ησύχασα, και αφου παρθενογέννεση δεν υπάρχει άρα τη Σωτηρία δεν θα μπορούσα να την κάνω μόνη μου εκτός κι αν ήμουν σκουληκάκι, συνέχισα τον δρόμο μου και πάω να ζήσω το υπόλοιπο μισό της ζωής μου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι είναι απο την ώρα που παντρεύεσαι όλα μισά είναι !

1/2+1/2 = ?

Unknown είπε...

Μαράκι, μένω speechless.

Είναι το πιο ‘ολόκληρο’ σχόλιο που έχω διαβάσει μέχρι σήμερα με θέμα το ‘μισό’.

Φ.