2.2.07

MHN ΕΥΝΟΥΧΙΖΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ !!!!!!!

Διάβασα σήμερα την έκθεση μιας πιτσιρίκας
"Θέμα:"Οι γονείς τις περισσότερες φορές διαφωνούν με τα παιδιά τους σχετικά με τον τρόπο που αυτά διατρέφονται. Ποιες είναι οι απόψεις των δυο μερών και γιατί εσείς έχετε επιλέξει αυτό τον τρόπο διατροφής.
Οι γονείς τις περισσότερες φορές διαφωνούν με τα παιδιά τους σχετικά με τον τρόπο που αυτά διατρέφονται,γιατί τα παιδιά θέλουν συνήθως να τρώνε επιδόρπιο μετά το φαγητό. Επίσης τα παιδιά θέλουν να τρώνε μόνο ζυμαρικά και κρέας κι όταν το φαγητό που έχουν είναι λαχανικά προτιμούν να μη φάνε.Διαφωνίες μεταξύ γονιών και παιδιών για το θέμα της διατροφής δεν είναι καθόλου σπάνια περίπτωση, ο καθένας θέλει το παιδί του να μην τρώει απλώς λίπη και θερμίδες μόνο για την ευχαρίστηση.
Όταν ο πατέρας μου πήγε στην Πάρο και η μητέρα μου δούλευε έξω όλη τη μέρα, δεν είχε χρόνο για να μαγειρεύει έτσι έτρωγα στη νονά μου. Όμως η νονά μου δεν μαγείρευε καλά τα όσπρια και λαχανικά έτσι άρχισα να τρώω ζυμαρικά και κρέατα. Σιγά σιγά σταμάτησα εντελώς να τρώω υγιεινά και χάλασε το σώμα μου, δηλαδή πάχυνα τόσο πολύ που έμοιαζα με μπάλα. Αλλά επενέβη η μητέρα μου και ήρθα στο περίπου φυσιολογικό τρώγοντας μικρές μερίδες.
Γι' αυτό πρέπει να τρώμε υγειινά φαγητά και να μην τρώμε συσκευασμένα τρόφιμα γιατί πέρα από το ότι έχουν πολλές θερμίδες και παχαίνουν, προκαλούν και καρκίνο με τα συντηρητικά".
Οι παρατηρήσεις τις δασκάλας της:
"1. Μη χρησιμοποιείς ιδιωματικές φράσεις και λέξεις του τύπου "μπάλα"...
2.Περιττή εντελώς η προσωπική ιστορία της Πάρου, δείχνεις ότι πρέπει οπωσδήποτε να μονοπωλείς το ενδιαφέρον κι ότι επιθυμείς όλοι να ασχολούνται μαζί σουΜπορούσες να γράψεις γενικότερα περί ανθυγιεινής διατροφής και των συνεπειών της και γατί επέλεξες εσύ να τρέφεσαι έτσι".
Κυρία δασκάλα της Βάσιας, της Σωτηρίας, του Δημήτρη, της Μαρίας
Στα παιδιά δίνουμε ένα κομμάτι λευκό χαρτί και μαρκαδόρους για να ζωγραφίσουν.
Αυτά που εκείνα φαντάζονται ή την πραγματικότητα όπως αυτά την αντιλαμβάνονται. Όχι αυτά που εμείς θέλουμε να δούμε πάνω στο χαρτί.
Αν δεν μπορείτε να δίνετε θέματα στα παιδιά που να τα κάνουν να προβληματιστούν και να συζητήσουν πάνω σε ένα θέμα ή να αφήσουν την φαντασία τους να δημιουργήσει τότε σας παρακαλώ ΜΗΝ ΕΥΝΟΥΧΙΖΕΤΕ το παιδάκι μου. Περιοριστείτε στην διόρθωση ορθογραφίας και συντακτικού αφού και εσείς περιορισμένων δυνατοτήτων δασκάλα είσαστε.

2 σχόλια:

tassoula είπε...

Ποσο δίκιο έχεις!Καλό σαββατοκύριακο!!

Μαρία (Τρίπολη) είπε...

oi daskaloi kai oi daskales exoun ksefygei teleiws kai ksexnoun oti exoun na kanoun me PAIDAKIA pou theloun na PAIZOUN kai oxi na grafoun ekthesi idewn
ELEOS