3.1.07

Ανατροπές

Να λοιπόν η πρώτη ανατροπή στη ζωή σου μικρή μου.

Απο εκεί που ήσουν στο σπίτι σε ένα προστατευμένο περιβάλλον οι "συνθήκες" το έφεραν έτσι που έπρεπε να σε πάμε σε βρεφονηπιακό σταθμό.

Σκληρό για ένα μωράκι σαν εσένα; Μακάρι να μπορούσες να μιλήσεις απο τώρα. Να μου πεις αν μπορείς να τα καταφέρεις, αν δυσκολεύεσαι, αν σου φέρονται καλά. Ανησυχώ αγάπη μου.

Χτες ήταν η πρώτη σου μέρα εκεί. Αγωνιούσα, έπαιρνα τηλέφωνο, έφυγα απο τη δουλειά για να σε πάρω πιο νωρίς απο το προγραμματισμένο. Έτρεμα μήπως σε ακούσω να κλαις. Όταν έφτασα μου έκανες παράπονα. Ένα μικρό κλάμμα με το που με είδες(μαμά που ήσουν ;;;) και μετά γέλια καθώς σε αγκάλιαζα και σε φίλαγα. Ησύχασα. Πήγαμε μαζί σπίτι και κοιμηθήκαμε αγκαλιά για 2 ώρες.

Σήμερα σε ετοίμασα και σε πήγα πάλι. Δεν έκλαψες, δεν γρίνιαξες. Περιεργαζόσουν τον χώρο , τα άλλα παιδάκια. Πήγε να σε πιάσει το παράπονο όταν κατάλαβες όταν θα έφευγα. Έτσι κάναμε την πρώτη μας συμφωνία. Η μαμά θα πήγαινε στη δουλειά και εσύ θα έμενες εκεί να παίξεις για μερικές ώρες. Η μαμά θα ερχόνταν να σε πάρει το μεσημέρι. Το πρώτο μας ραντεβού :) Σε φίλησα, μου χαμογέλασες και έδειξες να το καταλαβαίνεις.

Πήρα τηλέφωνο πριν απο λίγο να δω πως τα πας. Και άκουσα μια παιδαγωγό κατενθουσιασμένη !!!! Είχες φάει, είχες κοιμιθεί και έπαιζες. Προσαρμόζεσαι γρήγορα.

Λατρεμένη μου.

Πριγκήπισσά μου.

4 σχόλια:

manosantonaros είπε...

αγαπητή μου χαζομαμά, σκέφτηκα να σου απαντήσω στο δικό σου blog, γιατί μου άρεσε πολύ αυτο το μαμαδίστικο δροσερό κλίμα που έχει.
Μου γράφεις ότι δεν έχω ιδέα από τις καινούργιες μαμάδες. Είναι αλήθεια... πώς θα μπορούσα άλλωστε; Εύχομαι με όλη μου την καρδιά να έχεις δίκιο και οι καινούργιες μαμάδες να μην είναι σαν αυτές που περιγράφω (μιλάμε για το συγκεκριμένο θέμα).
Σε διάβασα και σε απόλαυσα.
Βρήκα πολύ τρυφερό το ποστ σου και αληθινό.
Ειδικά εκεί που "κοιμηθήκατε αγκαλιά επί 2ωρο".
Σκάσε ένα φιλάκι απο μένα στο μικρό σου.
Να'στε καλά και να προσέχετε.

mako είπε...

Σε ευχαριστώ για το σχόλιο και για τις ευχές :)

Ανώνυμος είπε...

kali mera, kali xronia..
xairome pou imaste 2 (toulaxiston) pou niwthoume etsi kai to ekfrazoume...
wrea idea to blog sou, wreos o stoxos pou evales...
den xerw an tha to kanw, mallon omws oxi...alla niwthw oti niwtheis...!
pws mas alaxan tin zwi e?

mako είπε...

Maria :)

Έχουμε και το ίδιο όνομα :)

... Aπίστευτα πολύ όμως .... Όχι μόνο τις ζωές μας αλλά και εμάς τις ίδιες :)