23.1.07

ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ

Ο μπαμπάς έχει παράπονο !

Σήμερα μου είπε:

"Ούτε μια αναφορά ότι υπάρχει και μπαμπάς δεν έχεις στο blog σου !"

"Ορίστε;;;;;"

Εγώ που νόμιζα ότι αυτό το blog είναι γεμάτο απο τον μπαμπά σου.

Καλέ μου.

Να η ειδική αναφορά σε εσένα. Που δεν την χρειαζόσουν. Γιατί πολυαγαπημένε μου σύζυγε, δεν θα υπήρχε Σωτηρία αν δεν ήσουν εσύ. Δεν θα υπήρχαμε εμείς, το σπίτι μας, οι τσακωμοί μας, οι στιγμές μας.

Σταμάτα λοιπόν να είσαι παραπονιάρης γιατί υπάρχεις σε κάθε post και σε κάθε σκέψη. Σε κάθε στιγμή που περιγράφω είσαι εκεί. Μαζί ζούμε, μαζί την καμαρώνουμε, μαζί αγωνιούμε, μαζί την μεγαλώνουμε.

Τip για την Σωτηρία & για μένα: Hellooooo o μπαμπάς είναι άνθρωποοος !!!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

na zisoun oi mpampades! pou an den tous eixame tha travousame koupi apistefto!
Se sena ta lega , kai twra egw ta trww... ap tin paraskevi me 39,7°, apisteftes nixtes, ipothetakia, klamata... epese telika ki apo xthes eimaste me 37,5 mexri 38... kai tous 2 panw koptires na ton tiranane apistefta...kai o popos katakokinos mexri ematos... mexri iwdio anagastika ki evala i alifi den ekane tipota... to kardoulini mou gamwto...ponaei i psixi mou sou lew...
O Noah einai 18 minwn simera... natos:
http://noahneles1.myphotoalbum.com/view_album.php?set_albumName=album01

mako είπε...

Ωχ ! Περαστικά !!!!! Σε εμάς κράτησε 10 μέρες περίπου και της το γύρισε σε μια ψιλοωτίτιδα αλλά τώρα είναι καλά. Μάνα κουράγιο !!!

(Ο Νώε είναι κουκλί :) Και η καλύτερη φωτογραφία είναι η 70 που είναι πασαλειμένος με φαγητό.)

Κάτι τέτοιες στιγμές είναι οι αγαπημένες μου. Φαντάσου ότι στο σπίτι όταν ταίζω την δικιά μου και έχω λίγο χρόνο την αφήνω να βουτάει τα χέρια της μέσα στο φαγητό ή να προσπαθεί να τρώει μόνη της. Γινόμαστε λίγο χάλια βέβαια αλλά δεν πειράζει :)

Το άσχημο είναι ότι δεν έχουμε πάντα την πολυτέλεια του χρόνου για να κάνουμε βλακείες ... :(

Y.Γ. Δεν ήξερα ότι μπορείς να κάνει Photoalbum στο νετ. Θα ακολουθήσω τα χνάρια σου !!!!