31.1.07

ΕΥΣΕΒΕΙΣ ΠΟΘΟΙ

"Βλέπαμε με τον θείο σου την φωτογραφία της Σωτηρίας που μας έστειλες και μοιάζει πολύ στον παππού σου τον Μιχαήλο !!!!"

Τάδε έφη θεία Κερασία.

Χαμογέλασα. Η Σωτηρία είναι ίδια ο μπαμπάς της και κατ΄επέκταση ίδια η γιαγιά της. Η μαμά του μπαμπά της δηλαδή ή αν προτιμάτε η πεθερά μου. Δεν μοιάζει σε εμένα. Ή στον πατέρα μου ή στον πατέρα του πατέρα μου (παππούς Μιχαήλος).

Τι σημασία έχει σε ποιον μοιάζει το παιδί, τι όνομα θα έχει το παιδί, τι φύλο έχει το παιδί, κάτω απο ποιο καθεστώς θα γεννηθεί ένα παιδί;

Μήπως θα το αγαπάγαμε λιγότερο; Μήπως θα ήταν λιγότερο παιδί, ανίψι ή εγγόνι;

Ναι ε;

5 σχόλια:

tassoula είπε...

Ελα μου ντε!
Καλησπέρα!

. είπε...

πάντως υπάροχυν γιαγιάδες που πριμοδοτούν το εγγόνι μόνο με το όνομα τους.... δεν παύει να νια ηλίθιο βέβαια αυτό...

Ανώνυμος είπε...

.....
egw pali poli xairome pou teliak mou miazei!!!!!! :-)


hehe....stin gennisi itan idos o mpampas tou...kai paramenei Velgaki diladi oson afora ta xrwmata giati einai aspros aspros kai xanthopos, alla kata t'alla idios egw....!!!!!!

Peirazei pou xeromai???? :-)
hehehehehhehehehehehehheeeeeee... episis exei tsaxpiniko vlemma, afto einai Elliniko stoixeio.

mako είπε...

Ε καλά τώρα Μαρία !!!

Εσένα δεν σου μοιάζει απλώς.

Πιστό αντίγραφο είναι !!!

Ανώνυμος είπε...

na mou dwseis diefthinsi, na sou steilw lelouda!!! :-)

enoeite...!
kai einai kai to pio kalo, kai to pio omorfo kai to pio exipno kai de thimame kai ti allo... meta to diko sou etsi???!! mi parexigithoume nai??
:-)