2.11.08

Υποθέτω ότι η ζωή ενός παντρεμένου ζευγαριού απο κάποιο σημείο και μετά παύει να αποτελείται μόνο απο ευχάριστα ρομαντκά στιγμιότυπα. Λάθος έκφραση ... Η ζωή του μπαμπά και της μαμάς της Σωτηρίας εδώ και αρκετό καιρό έχει πάψει να αποτελείται από τέτοια στιγμιότυπα.

Στα μόνα που συμφωνούμε είναι ότι α) αγαπάμε πολύ την Σωτηρία, β) εξακολοθούμε να αγαπάμε ο ένας τον άλλο γ) δεν είμαστε πλέον ευτυχισμένοι μαζί έτσι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα μεταξύ μας.

Χτες λοιπόν εκεί που για πολλοστή φορά συζητάγαμε σε έντονο ύφος για το τι πρόκειται να κάνουμε, αν θα χωρίσουμε, αν θα περάσουμε ένα διάστημα σε διάσταση, αν ο γιαλός είναι στραβός ή αν εμείς σταβα αρμενίζουμε ..... και πανω που αρχίζουν να ανάβουν τα αίματα ..... (σημείωση: όλα αυτά συμβαίνουν μέσα στο αυτοκίνητο, σε ερημική τοποθεσία, με μουσική υπόκρουση δηλ. σε συνθήκες κάτω απο τις οποίες ένα άλλο φυσιολογικό ζευγάρι ή θα κοίταζε το φεγγάρι ή θα είχε περάσει στην αναπαραγωγική διαδικασία) λέει ο μπαμπάς της Σωτηρίας σε έντονο ύφος

- .... ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ !!!

Εννοείται πως εγώ είμαι γυναίκα χειραφετημένη, που τα έχω καταφέρει μόνη μου σε αυτή τη ζωή και είμαι πολλλυυυύ περήφανη για αυτό - τόσο περήφανη μάλιστα που μου είναι απλούστατο να ευνουχίσω το οποιοδήποτε αρσενικό συναντήσω και δεν έχει κάνει τουλάχιστον τα διπλάσια απο όσα εγώ, γιατί στο δικό μου το μυαλό η ισότητα μεταφράζεται ως: "η γυναίκα είναι το αδύναμο φύλλο αλλα αφού μπορεί και κάνει ακριβώς τα ίδια με τον άντρα, ο άντρας για να θεωρηθεί αντάξιος μου θα πρέπει να μπορεί να κάνει τα ίδια επί δυο)... ακούγοντας λοιπόν την προηγούμενη ατάκα .. η αμαζόνα ξυπνάει μέσα μου, αρχίζω να φουντώνω και αποκρίνομαι στο ίδιο ύφος

-..... Ε ΚΑΙ ... ;;;;; (έτοιμη να τον φάω ζωντανό στην πρώτη λέξη που θα τολμήσει να αρθρώσει) και τότε παίρνω την απάντηση - ουπς ξανά λάθος, αυτό έπρεπε να το γράψω με κεφαλάια - ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

- Είμαι είδος υπο εξαφάνιση και πρέπει να με προστατεύεις !!!!!!!!!

Άντε τώρα να τσακωθείς σοβαρά με αυτό τον τύπο !!!!!

Υ.Γ. Όχι τα προβλήματα μας δεν λύθηκαν, αλλά τουλάχιστον ακόμα μπορούμε να ξεπερνάμε τις καταστάσεις επιστρατεύοντας το χιούμορ, γεγονός που για την ώρα μας δίνει την πολυτέλεια να παίρνουμε μια μικρή ανάσα και να τα ξαναβλέπουμε πιο ψύχραιμα.

3 σχόλια:

Γεωργία είπε...

Αν ένας από τους δύο σας είναι Ζυγός ή Δίδυμος, προσέχετε!! Μα δε μπορώ να το εξηγήσω αυτό που συμβαίνει και όσοι ξέρω σε αυτά τα ζώδια περνάνε κρίσεις!!

Και στα σοβαρά τώρα, το χιούμορ σώζει ζωές, όχι μόνο γάμους!!

Εύχομαι ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ (ό,τι κι αν αυτό σημαίνει) !!

Φωτούλα Τζιώντζου είπε...

Χώρος σπίτι.
Πρόσωπα: Ζευγάρι, σκασμένα, Μαντού ο γάτος ((το καναρίνι κοιμόταν)
Άντρας: Ποιος είναι ο άντρας του σπιτιού εδώ μέσα;;
Γυναίκα, σκασμένα (με μια φωνή): Μαντού !!!
Στη τελική σημασία έχει να αγαπάς

AVRA είπε...

εχει περασει καιρος απο αυτο το ποστ, αλλα εγω τωρα σε ανακαλυψα.

δεν ξερω τι συμβαινει αναμεσα σας , ελπιζω να το ξεπερασατε.
θα ηθελα μονο να σου δωσω κουραγιο και να σου πω οτι ολα τα ζευγαρια περνανε κρισεις αλλοτε πιο εντονες αλλοτε οχι.Κυριως απο τον ερχομο των παιδιων και μετα.

τα παιδια μας δινουν ευτυχια αλλα παίρνουν ολη μας την ενεργεια δινοντας στη θεση της πολυ λιγο χρονο αλλα πολυ κουραση !!!

αν αγαπιεστε ολα ξεπερνιουνται!