30.3.07

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΟΥ ΓΕΝΕΘΛΙΑ

Τα πρώτα μου γενέθλια ήταν επεισοδιακά.

Η μαμά πρωί πρωί με βούτηξε και με έσφιγγε λέγοντας "χρόνια πολλά μωρό μου" και μετά είπε στον μπαμπά "δεν θα σηκωθείς να πεις χρόνια πολλά στην κόρη σου;" Ο μπαμπάς απάντησε "φγδμχ" που σημαίνει ότι ήταν πολύ πρωί και δεν μπορούσε να μιλήσει καλά. Τελικά σηκώθηκε και μου είπε και αυτός "χρόνια πολλά κουτάβι" αλλά μετά χτύπησε το τηλέφωνο.

Στο τηλέφωνο ήταν ο παππούς που μας είπε ότι το καινούργιο μας σπίτι πλημμύρισε απο τις βροχές, πράγμα που θύμωσε πολύ την μαμά γιατί μετά πήρε εκείνη τηλέφωνο κάποιον κύριο και του φώναζε πάρα πολύ. Όταν το έκλεισε, ο μπαμπάς είπε "ότι ο εργολάβος μας έφτιαξε μέχρι και εσωτερική πισίνα και δεν πρέπει να γκρινιάζουμε", η μαμά τον κοίταξε περίεργα και μετά έβαλαν τα γέλια. Εκεί εγώ άρχισα να υποψιάζομαι ότι οι γονείς μου είναι ανώριμοι.

Μετά η μαμά πήρε ένα μεγάλο λαχανί πίνακα με κάτι ζωάκια που τον είχε λέει στο δικό της παιδικό δωμάτιο και ήθελε τώρα να τον βάλει στο δικό μου, με έβαλαν στο αμάξι και πήγαμε σε ένα μαγαζί να αλλάξουμε κορνίζα στον πίνακα. Η μαμά πήγε δηλαδή γιατί εμείς περιμέναμε στο αμάξι για μια ώρα. Όταν γύρισε η μαμά, ο μπαμπάς την ρώτησε αν τελείωσε και πόσο κάνει η κορνίζα. Η μαμά είπε: 180 ευρώ. Ο μπαμπάς είπε πάλι: φγδμχ που σημαίνει ότι πάλι δεν μπορούσε να μιλήσει καθαρά αλλά με μπέρδεψε γιατί δεν ήταν πρωί ! Η μαμά τον ξανακοίταξε περίεργα και έβαλαν πάλι τα γέλια. Δεν έδωσα σημασία.

Στη συνέχεια πήγαμε όλοι μαζί να πάρουμε την τούρτα μου αλλά η μαμά συγκινήθηκε πάρα πολύ όταν είδε το ροζ 1 που μου είχαν παραγγείλει και είπε πως πήγε να βάλει τα κλάμματα μέσα στο ζαχαροπλαστείο !!!! Δεν τα έβαλε όμως και άρχισε να κλαψουρίζει μέσα στο αμάξι. Ο μπαμπάς κούνησε το κεφάλι του και είπε "Δεν πάμε καλά" ε .... και μετά έβαλαν τα γέλια. Εγώ άρχισα να βεβαιώνομαι ότι οι γονείς μου είναι ανώριμοι.

Μόλις γυρίσαμε με έβαλαν στο πάρκο μου και εκείνοι άρχισαν να φουσκώνουν πολύχρωμα μπαλλόνια και να τα πετάνε μέσα στο πάρκο μου φωνάζοντας "πιάσε Σωτηρία". Αφού τελείωσε και αυτό και έκαναν το σπίτι σαν παιδότοπο απο τα μπαλλόνια αποφάσισαν να κοιμηθούν λίγο για να ησυχάσουν. Εγώ δεν έκανα κανένα απολύτως θόρυβο για να κοιμηθούν οι γονείς μου και να με αφήσουν και εμένα ήσυχη αλλά έτσι άργησαν να ξυπνήσουν και όταν άρχισε να έρχεται ο κόσμος δεν ήταν ακόμη έτοιμοι !!!!

Ετοιμάστηκαν όμως, ήρθαν ο παππούς 1 & 2, η γιαγιά 1&2, ο νονός μου με τη Βάσω και η Κατερίνα και σβήσαμε το κεράκι. Η μαμά, μου είχε μάθει να κάνω φουυυυ (όλη την εβδομάδα μου έκανε πρόβες), εγώ ζάρωσα την μυτούλα μου αλλά δεν μπόρεσα να κάνω φουυυ και έτσι το κεράκι το έσβησε η μαμά. Τότε χειροκρότησαν όλοι μαζί και έλεγαν μπράβο Σωτηρία. Εγώ δεν κατάλαβα γιατί μου έλεγαν μπράβο αλλά ήταν τόσο χαρούμενοι που άρχισα να τους χειροκροτώ και εγώ.

Ύστερα μου έδωσαν τα δώρα μου που ήταν όλα τέλεια !!!! Ένα σκυλάκι που μιλάει, μια φούξια κουνουπιέρα, μια αγελάδα που όμως την πήρε η μαμά γιατί λέει ότι ταιριάζει περισσότερο στο δικό της δωμάτιο, ένας λαγός μεγάλος.


Όμως το καλύτερο ήταν αυτό που μου έφερε ο νονός μου. Ένα ροζ ασπρο ποδηλατάκι για μένα που έχει πολλά κουμπιά να πατήσεις και λέει διαφορετικά τραγουδάκια και ανάβουν τα φωτάκια του. Μου άρεσε τόσο πολύ που δεν ήθελα να κατέβω και ανάγκασα τη μαμά να είναι συνέχεια απο πάνω μου ενω εγω έκανα βόλτες στο σαλόνι. Τότε είπε και η μαμά φγδμχ, κοίταξε περίεργα τον νονό μου και του είπε πως αυτά είναι δανεικά και θα δει όταν κάνει και αυτός παιδάκι ... Τότε όλοι γέλασαν αλλά εγώ έμεινα με την απορία.

Λέτε αν κάνει ο νονός μου παιδάκι να μου πάρουν το ποδήλατο ;;;;;;

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

:-)

manosantonaros είπε...

Το αγάπησα και το μωράκι και το κείμενο και την ιδέα.
Ευχαριστώ για όλα!
Και το σημαντικό δεν είναι που ευχαριστώ εγώ...

(πάλι ξύπνιο είναι το μικράκι;)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μαμά της Σωτηρίας,
Κλασσική εξέλιξη των πρώτων γενεθλίων, με όλα τα ευτράπελα (αξέχαστες στιγμές αλήθεια), που περιέγραψες με το δικό σου εξαιρετικό ύψος.
΄Οταν ύστερα από πολλά χρόνια τα διαβάζει, θα το διασκεδάζει πραγματικά.
Και πού είσαι; το παιδί του χρόνου, όχι μόνο ....φφφφου θα κάνει, αλλά και θα χορεύει.

mako είπε...

@manos: :)

@φυρδην-μιγδην: Έχει αρχίσει ήδη να χορεύει μόνη της και να ισσοροπεί στο πάρκο της. Τώρα με μπαμπά που ακούει hevay metal & με μαμά που ακούει latin δεν ξέρω πως η μικρή έφτασε να χορεύει σκυλάδικα !!!!